بارسلونا

ساخت وبلاگ
همزمانی تصادفی تاریخ ازدواج دو ستاره رئال و بارسا
به گزارش یکی از شبکه های رادیویی محلی اسپانیا مراسم عروسی دو ستاره محبوب باشگاه های رقیب بارسا و رئال مادرید در یک روز خواهد بود.
به گزارش جام نیوز، آندری اینیستا روز 12 جولای با "آنا اورتیز" در شهر بارسلونا ازدواج خواهد کرد. در بین بازیکنان رئال مادرید هم مراسم عروسی کریس رونالدو با "ایرینا شایک" مدل روسی در همین تاریخ در جزیره ای در نزدیکی مادیرا - محل تولد کریس رونالدو - برگزار خواهد شد.
شوخی عجیب در بارسا؛ مسی و پیکه موتور یکی از مربیان بارسا را به آتش کشیدند!
شبکه رادیویی «اونا اف ام» گزارش جالبی را از به آتش کشیدن موتور مربی بارسا توسط مسی و پیکه، بازتاب داد.
به گزارش جام نیوز؛ طبق گزارش بازتاب یافته در شبکه رادیویی «اونا اف ام»و بازتاب آن در روزنامه مارکا، پیکه و لیونل مسی ، شوخی عجیبی را با یکی از اعضای کادر تکنیکی تیمشان داشتند .
بنا بر این گزارش پیکه و مسی ، موتور قدیمی و کهنه این مربی را که در شهرک ورزشی باشگاه بارسلونا پارک شده بود را آتش زدند و روز بعد با خرید یک موتور سکیلت جدید، او را متعجب کردند.
به نظر می رسد که این عضو کادر فنی باشگاه بارسلونا هر روز با موتوری قراضه و قدیمی بر سر تمرینات تیم بارسلونا حاضر می شد که این موتورسیکلت قدیمی به سر و صدا افتاده بود و صدای بلندی داشت. از همین رو مسی و پیکه این موتور سیکلت را سوزاندند و روز بعد این شوخی عجیب را با خرید یک موتور نو و هدیه کردن او به این مربی جبران کردند.
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 222 تاريخ : شنبه 2 مهر 1390 ساعت: 14:36

اتلتیکو در حال حاضر در رده هشتم لالیگا قرار دارد. آنها بعد از دو نتیجه ضعیف در دو دیدار ابتدایی، در دو دیدار اخیرشان دو پیروزی 4-0 به دست آوردند

Pep Guardiola, Barcelona (Getty Images)
پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، درآستانه دیدار تیمش مقابل اتلتیکو مادرید اعلام کرد تحت تاثیر آمادگی بالای این تیم تحت هدایت گریگوری مانسانو قرار گرفته است.

اتلتیکو در حال حاضر در رده هشتم لالیگا قرار دارد. آنها بعد از دو نتیجه ضعیف در دو دیدار ابتدایی، در دو دیدار اخیرشان دو پیروزی 4-0 به دست آوردند.

آنها فصل گذشته با 38 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در لالیگا هفتم شدند و این نتیجه موجب جدایی کیکه سانچس فلورس از وینسنت کالدورن شد.

گواردیولا معتقد است اتلتیکو با هدایت مربی جدیدش پیشرفت زیادی داشته و به خبرنگاران گفت:" اتلتیکو این فصل با شیوه متفاوتی بازی می کند. مانسانو سر و شکل این تیم را کاملا تغییر داده است. آنها خیلی خوب بازی می کنند و بسیار سازمان یافته هستند. البته آنها تحت هدایت سانچس فلورس هم همین طور بودند اما اکنون در خط میانی منسجم تر هستند.

آنها در این فصل گل های زیادی به ثمر رساندند و تنها یک بار دروازه شان باز شد. انتظار نداشتم آنها تا این اندازه خوب کار کنند."

جرارد پیکه بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت احتمالا در دیدار امشب بار دیگر می تواند در ترکیب اصلی بارسا قرار بگیرد اما گواردیولا نگفت که آیا در این دیدار باز هم در از سیستم 4-3-3 استفاده خواهد کرد یا نه.

" اگر از سه مدافع استفاده کنم، در حمله بهتر خواهیم بد، می توانیم موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم اما در خط دفاعی مشکل پیدا می کنیم. من بازی مقابل والنسیا را دوباره نگاه کردم. اگر حریفان مان خوب کار کردند، به خاطر این است که تیم های خوبی هستند و ضرورتا به این معنی نیست که ما اشتباه داشتیم."

سرمربی آبی و اناری ها همچنین در مورد مصدومیت آفلای گفت:" این یک شوک بود. من خیلی ترسیدم. او پسر حساسی است و اولین بار است که دچار چنین مصدومیتی می شود. اما شش ماه خیلی سریع می گذرد. ما به دنبال خرید یک بازیکن به جای او نیستیم."
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 234 تاريخ : شنبه 2 مهر 1390 ساعت: 15:29

گرگوریو مانسانو تیم آماده و با ظاهر جدید خود را به نوکمپ می‌آورد. آنها تنها یک امتیاز کمتر از بارسلونا دارند.

Valencia - Barcelona: Cesc Fabregas

PROSHOTS

ترکیب احتمالی

بارسلونا (3-2-1-4): والدس؛ آلوس، ماسکرانو، پویول، آبیدال؛ چابی، بوسکتس، تیاگو؛ مسی، فابرگاس، ویا


جرارد پیکه، مدافع کناری بارسلونا از مصدومیت ساق پا رهایی یافته و تمرینات کاملش را از سر گرفته است. خط دفاعی بارسلونا مقابل والنسیا شکننده بود و شاید این بازیکن اسپانیایی در ترکیب قرار بگیرد. الکسیس سانچس و آندرس اینیستا هنوز به دلیل مصدومیت همسترینگ دور از میدان هستند. ابراهیم آفلای هم در تمرینات دچار پارگی رباط صلیبی شد و حدود شش ماه از فصل را از دست می‌دهد.


اتلتیکو مادرید (2-4-4): کوتوا؛ سیلوا، پریا، دومینگس، فیلیپه؛ کوکه، آسونسائو، گابی، توران؛ سالویو، فالکائو


اتلتیکو مادرید هنوز چشم به راه دیه‌گو است. او پنجشنبه تمرینات سبک خود را آغاز کرد اما مشخص نیست بتواند مقابل قهرمان فصل پیش بازی کند یا نه. در هر حال اتلتیکو خبر خوب بازگشت دیه‌گو گودین را شنید که از مصدومیت رهایی یافته و بعید نیست مقابل بارسلونا بازی کند.




آیا می‌دانستید؟
  • در چهار دیدار قبلی دو تیم در نوکمپ، بارسلونا 17 گل به اتلتیکو مادرید زده و تنها 3 گل خورده است.
  • سسک فابرگاس تا همین جای فصل چهار پاس گل داده، در حالی که آندرس اینیستا در کل فصل 2011-2010 تنها سه پاس گل داده بود.
  • انتظار گل را در این بازی داشته باشید. بارسلونا و اتلتیکو در 24 بازی از 38 دیدار فصل پیش خود به صورت میانگین بیش از 2.5 گل در هر بازی زدند. این آمار نشان از 63 درصد موفقیت برای هر تیم دارد.
  • آخرین برد اتلتیکو مادرید در نوکمپ در دسامبر 2006 و با نتیجه سه بر یک رقم خورد.
  • اتلتیکو دو بازی گذشته خود در خانه را مقابل راسینگ و خیخون چهار بر صفر برده و رادامل فالکائو هم پنج گل زده است.
  • این بازی نبرد دو گل‌زن برتر لالیگا است: فالکائو و لیونل مسی. آنها به همراه روبرتو سولدادو در چهار مسابقه پنج گل زده‌اند.
به این بازیکنان بنگرید
Cesc Fàbregas
Cesc Fàbregas
پست: هافبک
شماره:4
بازیگلکارت زرد
کارت قرمز
4410

چهار بازی لالیگا، چهار گل برای سسک. او بسیار سریع در بارسلونا و در کنار هم‌تیمی‌های قدیمش جا افتاد. درک متقابل او با لیونل مسی بسیار بالاست و فرم فعلی او باعث شده عضوی غیر قابل چشم‌پوشی در تیم پپ گواردیولا باشد.

Radamel Falcao
Radamel Falcao
پست:Striker
شماره:9
بازیگلکارت زرد
کارت قرمز
3500

مهاجم گل‌زن کلمبیایی پس از دو فصل پرثمر در پورتو نیازی به زمان نداشت تا در تیم جدیدش جا بیفتد. او در دو مسابقه گذشته پنج گل زده و خرید او می‌تواند شاهکار اتلتیکو در این فصل باشد. او می‌تواند خط دفاعی شکننده بارسلونا را به دردسرهای بی‌پایانی بیندازد.


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 269 تاريخ : شنبه 2 مهر 1390 ساعت: 19:30

تک عکس داوید ویا

تقدیم به عاشقای داوید

ایشالا که تو این بازی هم گل بزنه...

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 187 تاريخ : شنبه 2 مهر 1390 ساعت: 21:15

شاگردان پپ گواردیولا بعد از نمایشی سوال برانگیز به ویژه در خط دفاعی در دیدار مقابل والنسیا، در این دیدار کاملا بر بازی مسلط بودند

بارسلونا موفق شد در شب بارانی نوکمپ، با 5 گل، اتلیتکو مادرید را در هم بکوبد و بار دیگر اقتدارش را به رخ حریفان بکشد.

شاگردان پپ گواردیولا بعد از نمایشی سوال برانگیز به ویژه در خط دفاعی در دیدار مقابل والنسیا، در این دیدار کاملا بر بازی مسلط بودند و اجازه ندادند بازیکنان اتلتیکو موقعیت چندانی در این دیدار به دست بیاورند.

در این دیدار بارسا خیلی زودتوانست قفل دروازه حریف را بشکند و داوید ویا در دقیقه 9، با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

شش دقیقه بعد، حساب کار 2-0 شد. پرس سنگین بازیکنان بارسا، موجب شد تا مدافع اتلتیکو اشتباه کرده و آبی و اناری ها صاحب توپ شوند. در یک رفت و برگشت، مسی با دروازه حریف تک به تک شد . هرچند کورتویس ضربه ستاره آرژانتینی را برگرداند اما توپ برگشتی با برخورد به میراندا، مدافع اتلتیکو، تبدیل به گل دوم شد.

در دقیقه 26 بازی، خلاقیت و نبوغ مسی، گل سوم را برای آبی و اناری ها رقم زد. او ابتدا با یک حرکت تکنیکی، دو مدافع حریف را از پیش رو برداشت و سپس با ضربه ای دقیق از زاویه ای نسبتا بسته، دروازه اتلتیکو را باز کرد تا حساب کر 3-0 شود.

بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما این پایان کار نبود.

در نیمه دوم بازیکنان اتلتیکو بازی بهتری به ویژه در خط دفاعی به نمایش گذاشتند و تا دقیقه 78 موفق به بسته نگه داشتن دروازه شان شدند. البته در این بین مسی و ویا صاحب موقعیت های تک به تکی شدند که با درخشش کورتویس از دست رفت.

تا اینکه مسی بار دیگر روی یک حرکت انفرادی و در حالی که دو مدافع حریف در مقابلش قرار داشتند، با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

در ثانیه های پایانی بازی، بار دیگر مسی از کمند مدافعان حریف فرار کرد و از زاویه ای بسته، توپ را از بین پاهای کورتویس، وارد دروازه اتلتیکو کرد تا بارسا یک پیروزی 5-0 دیگر مقابل یک حریف مادریدی به دست بیاورد.

مسی نیز با هت تریک در این دیدار 8 گله شد و به صدر جدول گلزنان بازگشت. اکنون نزدیک ترین تعقیب کننده او، کریس رونالدو با 7 گل است.

با این پیروزی بارسا 11 امتیازی شد و بالاتر از سویا در رده دوم قرار گرفت. این در حالی است که بتیس همچنان با 12 امتیاز از 4 دیدار در صدر قرار دارد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 3 مهر 1390 ساعت: 1:59

در حال حاضر سزار رودریگس با 235 گل زده، بهترین گلزن تاریخ بارساست

Liga BBVA: Barcelona-Atlético de Madrid: Lionel Messi

لیونل مسی، ستاره تیم بارسا، قصد دارد رکورد گلزنی این باشگاه را بشکند و اعلام کرد می خواهد نامش را وارد کتاب رکوردهای این باشگاه کند.

در حال حاضر سزار رودریگس با 235 گل زده، بهترین گلزن تاریخ بارساست در حالی که مسی با هت تریک در دیدار شب گذشته مقابل اتلتیکو مادرید، تعداد گل های زده اش در این باشگاه را به 192 رساند.

او در گفتگو با بارسا تی وی گفت:" من کاملا در مورد این مسئله آرام هستم. من تنها به بازی های پیش رو فکر می کنم اما تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ باشگاه بسیار هیجان انگیز است.

سال های زیادی از آن کورد گذشته است هنوز رکورد در اختیار همان بازیکن است. امیدوارم رکورد او را بشکنم. می خواهم همچنان به رکوردشکنی هایم ادامه بدهم."

این ستاره آرژانتینی برای اولین بار در اکتبر 2004 برای بارسا به میدان رفت و اولین گل رسمی اش برای این باشگاه را در می 2005 مقابل آلباسته انجام داد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 3 مهر 1390 ساعت: 22:5


نمرات بازیکنان بارسلونا در مقابل اتلتیکو مادرید...

" مسی بهترین بازیکن زمین شد"

والدس -7.5

ابیدال -7.5

ماسچرانو 7.5

دنی الوس -7.5

سرجیو بوسکتس -8

ژاوی -9

تیاگو الکانترا -8

فابرگاس -7.5

پدرو -7.5

داوید ویا -8.5

لیونل مسی -9.5

تعویض ها

پیکه -6
کیتا -6
مکسول -6

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 3 مهر 1390 ساعت: 22:23

اگه گفتید چرا اخر بازی توپ دادن به مسی؟؟!!! البته همه میدونن

آيا مي دونستين توپ بازي رو ميدن به بازيكني كه هت تريك كرده؟ مال خوده خودش
مسي هم الان كلي توپ تو خونشون داره، موندم اين همه توپ فوتبال رو كجا مي ذاره ...


مسي تاييد كرده كه دوست داره ركورد گل زني در بارسا رو بشكنه و اسمش رو در كتاب ركورد هاي كاتالان ثبت كنه.
مسي گفت: "
من معمولاً در مورد ركورد ها فكر نميكنم و سعي ميكنم در هر بازي كه به زمين ميرم خوب عمل كنم. اما خوب اينكه دارم به ركورد سزار رودريگز نزديك ميشم خيلي هيجان زده هستم. سالهاست كه اين ركورد در اختيار اوست و خوشبختانه من اين فرصت را دارم كه به ركورد او برسم. من همچنان دلم مي خواد در بارسا ركورد شكني كنم"
لازم به توضيح است كه سزار رودريگز با 235 گل برترين گل زن بارساست و مسي با 192 گل در 24 سالگي در رده سوم گل زنان تيمي است كه حدود يك قرن قدمت داره.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 3 مهر 1390 ساعت: 22:46

مصدومیت ابراهیم آفلای از ناحیه ربات صلیبی ۶ ماه او را خانه نشین کرد این در حالیه که بعد از مصدومیت پویول و پیکه و اینیستا و سانچزپنجمین بازیکن مصدوم این فصل بارسلونا ست و حداقل تا نیم فصل بازی ها را از دست داد

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت: 17:49


هوادارن بارسلونا موافق کردند که نام موسسه قطري روي پيراهن باقي بماند!!!

به گزارش نشريه فور فور تو، هواداران باشگاه بارسلونا از قرارداد اين باشگاه با کمپاني قطري اسپورتس اينوستمنت که درآمدي 171 ميليون يورويي براي اين باشگاه به همراه داشت، حمايت کردند.

در راي گيري اي که روز شنبه انجام شد، 679 نفر با اين قرارداد موافقت کردند در حالي که تنها 76 نفر به اين موضوع راي مخالف دادند.

ارزش قرار داد موسسه قطري حدود 172 ميليون يورو است.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت: 20:25

تیم بارسلونا وارد مینسک بلاروس شد..

تیم بارسلونا امروز وارد بلاروس شد تا پس از انجام تمرینات سبک خود را برای بازی در مقابل اف سی باته بوريسوف اماده کند.



بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت: 1:6


پیکه و مد ( عاشق منگو و نایک هستم)!!!

در این گفت و گو پیکه در صحبتهایی اعلام کرد که اولین خرید لباس مارک دارش را در سن 13 سالگی انجام داده:« سیزده یا چهارده سالم بود که برای اولین بار یک لباس مارک دار خریدم. یک تی شرت پولو از مغازه رالف لورن که در آن زمان مد روز بود و اکثر هم مدرسه ای هایم پیراهن آن مارک را برتن می کردند.»


مارک مورد علاقه من مارک منگو است. من لباسهایی را دوست دارم که هم ورزشی به نظر بیایند و هم شیک باشند و همیشه بتواند آنها را برتن کرد.
البته زمانی که بخواهم اسپرت بپوشم از مارک نایک استفاده می کنم,لباسهای نایک را واقعا دوست دارم. لباسهای نایک را می توان برای زندگی روزمره در خیابان پوشید.

پیکه درادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که شکیرا در انتخاب لباسهایش به او کمک می کند:« تمام مامردان به این نیاز داریم که همسران یا نامزدهایمان ما را راهنمایی کنند.این طور نیست؟ زن ها همیشه سلیقه بهتری درمقایسه با مردها دارند؛ یا دست کم در مورد لباس این طور است.»

« حضور من در دنیای مد مثل یک عادت است. خودم مد را دوست دارم. گاهی وقتها دوست دارم تا لباسهای نو بپوشم و خوش تیپ باشم. البته فوتبال برای من در اولویت اول است. دوست دارم کاملا برروی فوتبال تمرکز کنم و دنیای مد برایم در اولویت دوم است.»


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت: 10:37

روند گلزنی ستاره آرژانتینی ادامه دارد و مسی رکورد تاریخی دیگری را به نام خودش به ثبت رساند

Lionel Messi, Barcelona

دو گلی که لیونل مسی، در دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل باته بوریسوف به ثمر رساند ، باعث شد تا تعداد گلهای این ستاره آرژانتینی در تمام تورنمنت ها برای بارسلونا به 194 گل برسد و بدین ترتیب با رکورد لادیسلاو کوبالا برابری کند.

کوبالا، دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه بارسلونا در طول سالهای 1950 تا 1962 موفق شده بود تا 194 گل برای بارسا به ثمر برساند و برای به ثمر رساندن این تعداد گل به 12 سال زمان نیاز داشت ولی مسی تنها 7 سال بعد از اولین بازی اش برای تیم کاتالان در سال 2004 به این تعداد گل رسید.

اسپورت دات ای.اس در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که مسی تاکنون 127 گل در لالیگا، 39 گل در لیگ قهرمانان اروپا، 17 گل در کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا)، 8 گل در سوپرکاپ های اسپانیا، دو گل در جام جهانی باشگاه ها و یک گل در سوپرکاپ اروپا به ثمر رسانده

رکورد برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا درحال حاضر در اختیار سسار رودریگس است که 235 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده

در دیدار 4شنبه شب بارسا مقابل باته بوریسوف که با برد 0-5 تیم کاتالان به پایان رسید، لیونل مسی دو گل زد و گل به خودی الکساندر ولودکو،گلهای پدرو رودریگس و داوید ویا پیروزی 0-5 تیم کاتالان را در بلاروس رقم زد

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1390 ساعت: 11:14

بازهم ۵ مقدس!!!!

EXrozblog.comEX

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1390 ساعت: 11:26


مسی وبرابری با رکورد کابولا (مسی دومین گلزن تاریخی بارسلونا شد فعلا)

"مسی شگفت انگیز"

روند گلزنی شاه لئو ادامه دارد و مسی رکورد تاریخی دیگری را به نام خودش به ثبت رساند.

دیشب مسی با دو گلی که در برابر باته به ثمر رساند به غیر از اینکه بهترین بازیکن میدان شد دومین گلزن تاریخی بارسلونا فعلا وبعید نیست این پسر 24 ساله رکورد سزار رودریگز را هم در همین فصل بشکند مسی فقط 41 گل با سزار رودریگز کم دارد.

پس از فصل درخشانی که لیونل مسی در سال گذشته داشت برخی کارشناسان نگران بودند که وی نتواند در این فصل همان عملکرد را به نمایش بگذارد, به ویژه با توجه به خستگی که کوپا امریکا در پاهایش به جا گذاشته بود. ولی این نابغه ریز نقش اشتباه ما را به اثبات رساند.

مسی تا اینجا و در پنج بازی رسمی لالیگا 8 گل و5 پاس گل به ثبت رسانده است. برای یافتن بازیکنی که تا این مقطع گل های بیشتری زده باشد به سال 1984 برگردید که در ان سزار رودریگز برسید. ان بازیکن تا این مقطع توانسته بود در هر 48 دقیقه گلزنی کند که بهترین نرخ در هر 4 لیگ بزرگ اروپایی بود. در واقع تهداد گلهایی که مسی اینجا در ان دخیل بوده است از 18 تا 20 تیم دسته یک اسپانیا هم بیشتر بوده است.

در نگاهی گسترده تر مسی اکنون 152 گل در همه رقابتها برای پپ گواردیولا و194 گل در دوران بازی اش در بارسلونا زده است.

او در 129 دیدار مختلف به 76 دروازه بان و48 حریف یگانه در 40 ورزشگاه در سراسر جهان گلزنی کرده است. به گونه ای شگفت انگیز مسی تنها با 24 سال سن تنها به 41 گل دیگر نیاز دارد تا به برترین گلزن تاریخ بارسلونا که اکنون با 235 گل زده در اختیار سزار رودریگز است تبدیل شود.
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 221 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1390 ساعت: 17:10

سلام
نظر داده بودین که عکس فابرگاس و بذارم
اینم عکسش.




EXrozblog.comEX











بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1390 ساعت: 22:39

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: اطمینان دارم که مسی به رکورد سزار هم می رسد.

خبرگزاری فارس: گواردیولا: مسی به رکورد سزار هم می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رویترز، جوزپه گواردیولا در پایان بازی تیمش مقابل باته بوریسف که با پیروزی 5 بر صفر نماینده اسپانیا همراه بود گفت: مسی مثل همیشه فوق العاده بود و به او تبریک می‌گویم، اطمینان دارم کهاین بازیکنرکورد سزار هم می‌رسد.

شب گذشته، شمار گل‌های مسی به 194 گل برای بارسلونا رسید، همان رکورد به ظاهر دست نیافتنی لادیسلاو کوبالای اسطوره‌ای که اهالی بارسلونا هرگز تصور نمی‌کردند توسط یک بازیکن دیگر تصاحب شود.

حالا لیونل مسی فقط یک رقیب جدی در جدول گلزنان بارسلونا دارد و او سزار رودریگز با 235 گل زده است.

گواردیولا در رابطه با پیروزی مقابل باته بوریسف بلاروس نیز گفت: بازی بسیار خوب بازیکنانم هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد جز این که تاکید کنم برای همه حریفان خود احترام قائلیم و هر بازی در مرحله گروهی برای من یک بازی مهم و حساس است. از ابتدا به دنبال صعود قاطعانه بودیم و هدف اصلی ما تکرار قهرمانی در اروپا است.

وی افزود: امیداورم جو ایجاد شده بین دو مدیر بزرگ کاتالونیایی (لاپورتا و روسل) هر چه سریع‌تر از بین برود و آرامش به اردوی بارسلونا بازگردد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 256 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1390 ساعت: 23:16

خبرگزاری فارس: مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا علاقه‌ای به شمردن گل‌های زده‌اش ندارد.

خبرگزاری فارس: مسی: علاقه‌ای به شمردن گل‌هایم ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رویترز، لیونل مسی که در بازی شب گذشته مقابل باته بوریسف گل شماره 194 خود را برای بارسلونا به ثمر رسانده و رکورد کوبالا را شکسته است، گفت: این‌ که او در چند سال این تعداد گل را به ثمر رسانده و من در چند سال، مهم نیست بلکه مهم گلزنی ما دو تن برای تیمی به نام بارسلونا بوده است.

وی افزود: اصولا با اصطلاح رکوردشکنی مشکل دارم و نمی‌خواهم همیشه در این گونه اخبار با گذشتگان خود مقایسه شوم، من حتی با یکی از گل‌های زده خود که شبیه گل زده مارادونا بود ارتباط خوبی برقرار نکردم چرا که دوست نداشتم یک گل ساده نام مرا در کنار نام بزرگ مارادونا قرار دهد.

مسیادامه داد: همیشه به کمک کردن به تیم فکر می‌کنم و هدف دیگری ندارم، شمردن گل‌های زده برای من کارجالبی نیست؛ اما دوست دارم موفقیت‌های بارسلونا را بشمارم.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 230 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1390 ساعت: 23:51

پپ گواردیولا : می دانم موقع برد وباخت چگون رفتار کنم !!!


من اموخته ام که پیروز شوم وبا ملایمت فراوان جشن بگیرم.
اموخته ام که چگونه شکستها را بپذیرم که واقعا دردناک است بهانه ها بی فابده اند.

وقتی می بازید مسئولیت بر عهده شماست حتی وقتی اوضاع طبق برنامه پیش نمی روند به کار ادامه دهید من این ویژگی ها را از ورزش وبارسلونا یاد گرفته ام.
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 236 تاريخ : جمعه 8 مهر 1390 ساعت: 13:8



بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 225 تاريخ : جمعه 8 مهر 1390 ساعت: 14:40